NTA quotes

Täällä voit puhua mistä tahansa peliin liittyvästä tai liittymättömästä asiasta.
Avatar
Southpaw
Uzukage
Uzukage
Viestit: 2582
Liittynyt: 17 Loka 2014, 22:53

NTA quotes

Viesti: # 981Viesti Southpaw »

Mitä oliskaan NTA ilman vanhaa kunnon quote topiccia...
Lyhyesti ilmaistuna tähän sopii siis postata omista ja/tai kanssapelaajien viesteistä huvittavia kirjoitusvirheitä, repliikkejä sun muita lainauksia. Myös irc-keskusteluista, yksäreistä ja muista sopii huvittavia lainauksia heittää jos mieli tekee. Ite taidan avata topicin seuraavalla:

Kyseessä siis hämmentävä keskustelu joka tuli vastaan jotain vanhoja naamakirjakeskusteluita selatessa :D
Ookami: tykkääköhän Julio muuten Uzumista, Uzumi kun ei ole sieltä hehkeimmästä päästä naisia
Southpaw: kyl mä luulen, ainaki ite pidän uzumin hiuksista sen mielikuvan perusteel mitä mulle pikselistä syntyy : D
Ookami: mm-m mut mieti Julion standardeja?
Southpaw: hmm.... mitkä sen standardit on? :'D mulla ei kohoo mieleen muuta ku et julio on selkeesti peppumiehiä
Ookami: noh kamoon se on Yakuza perheen perillinen. Se on varmaan jo 15 vuotiaasta vedellyt jotain Sain tekemiä tripla D povipommeja
Southpaw: hyvin mahollista, mut kato ny suirenin pikselii :D kaukana povipommista sanon minä ja silti julio tais tykätä?
Ookami: siinä hankittavaa Sailta
Ookami: "S-tason Tissi-Implantit"
Southpaw: olis aika hieno wtf item jossai hahmokuvaukses : D
Ookami: mieti sitä palkinto pyyntöä "Sai S" "Mestarilliset Rintaimplantit"
Southpaw: "... Tää on niin törkee et jätän Pipolle. Jäissä siihen asti." t: Isilme
Southpaw: sit se väittely mikä asiaan kuuluu... : D
Southpaw: "Noillahan voi vaikka murskata mieshahmon kasvot!"
Ookami: Kimmottaa kaikki heittoaseet tisseistä pois
Southpaw: jos niitä kävis viel boostimas jollai pilafil? sais ranneterien sijaan nänniterät? mieti ku sit viettelevästi menee mieshahmon lähelle ja sit ZHING!
Ookami: tai semmoiset tiiäks kun tanssioilla on semmosseet nänni kupit. lisää on vaan pienet terät ja sit niihin voi käyttää boosttittua hieniä
Southpaw: my god.... mahtava X'''D
KuvaKuvaKuvaKuvaKuva
Jinai Tinga
Hp: 170
Ch: 387
Nopeus: 13
Ichiriki Kagero
Hp: 110
Ch: 152
Nopeus: 16
Nakamura Sora
Hp: 100
Ch: 180
Nopeus: 9
Kagouchi Kyashi
Hp: 13
Ch: 18
Nopeus: 1
Nemuri Suiren
Hp: 95
Ch: 124
Nopeus: 11

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”