Kapinallisten järjestäytyminen (C-harjoitus)

Hebigakuren saaren keskellä oleva mahtava linnake, joka toimii nykyisin Ryuun ja tämän luotettavimpien alaisten asumuksena sekä työpisteenä. Ryuun toimistosta ninjat voivat hakea tehtävänsä. Lisäksi osa linnakkeesta toimii Ryuun ja tämän perheen asuintiloina, joten linnake on luonnollisesti tiukasti vartioitu.
Avatar
Southpaw
Uzukage
Uzukage
Viestit: 2582
Liittynyt: 17 Loka 2014, 22:53

Kapinallisten järjestäytyminen (C-harjoitus)

Viesti: # 2699Viesti Southpaw »

Tinga päästyä hissillä takaisin alas muun yleisön sekaan, nainen ryhtyi etsimään ystäviään, jotka lopulta löytyivätkin katsomon takana olevan sohvarykelmän luota, missä saattoi mukavasti istua juomassa samalla kun seurasi otteluita isolta seinälle ripustetulta näytöltä.
"Pääsit sitten pomon juttusille? Mitä asiaa hänellä oli?" Kikanbo kysyi rennosti, Tingan istuuduttua Inochin vierellä olevalle vapaalle paikalle.

"Sovimme vain joistain yksityiskohdista ottelijan urani suhteen. Ei mitään sen kummempaa", Tinga vastasi. Hän oli luvannut Tageishille pitävänsä heidän keskustelunsa sisällön omana tietonaan, joten sen hän myös tekisi. Kenties Inochille hänen olisi kerrottava jossain vaiheessa hänen tekemästään sopimuksesta, sillä se seikka, ettei Yamanaka ollut ryhtynyt käyttämään klaaninsa kykyjä alamaailman hyväksi, osoitti että mies oli luultavasti hänen tähän asti keräämistään ihmisistä luotettavin ja lisäksi hän toivoi Inochin suostuvan tekemään omaa tiedonhakuaan. Se saisi kuitenkin odottaa, sillä nyt heillä oli tärkeämpääkin keskusteltavaa.

"Aiot siis jatkaa ottelua ensikerralla? Loistavaa, annoit meille melkoisen näytöksen äsken", Kikanbo hymähti ja viittasi sitten muihin pienen pöydän ääressä istuviin.
"Lienee varmaan paikallaan esitellä teidät... Sachiki Erina, Nakiri Hiro ja Yukino Taiki", Kikanbo jatkoi. Erinaa Tinga oli jo aiemmin tarkkaillutkin, saatuaan nimen isältään, samoin Taikin nimi oli ollut isän tiedossa. Painettuaan kunkin läsnäolijan chakran tarkasti mieleensä, Tinga päätti ottaa tämän asian puheeksi heti alkuun, jotta se saataisiin pois alta.

"Menen suoraan asiaan... En tiedä paljonko Matsurama ja Inochi ovat teille jo kertoneet, mutta kerrataan tilanne varmuuden vuoksi kaikkien kesken", Tinga sanoi ja nojautui hieman lähemmäs heidän välissään olevaa pöytää. Muidenkin nojautuessa hieman lähemmäs kuullakseen, Tinga alkoi vaimeasti kertoa kuinka oli kylään palatessaan saanut tehtävän soluttautua kylässä mahdollisesti olevien kapinallisten riveihin, mikäli näillä olisi järjestäytynyttä toimintaa ja kuinka oli lopulta päätynyt ottamaan yhteyttä Matsuramaan ja kuinka halusi itse syrjäyttää isänsä sen sijaan että olisi myynyt kapinalliset isälle, kuten isä oli vaatinut.

"Meistä viidestä isäni on siis tietoinen vain Matsuraman, Erinan ja Taikin kapinahenkisistä puheista. Inochi ja Hiro ovat ainakin toistaiseksi turvallisilla vesillä ja haluan pitää asian jatkossakin niin, joten pyytäisin siksi teitä kaikkia pitämään matalaa profiilia. Etenkin Inochin, sillä uskon klaanisi tekniikoiden olevan vielä hyödyksi uusia liittymishaluisia ihmisiä etsiessä", Tinga päätti kertomuksensa ja sokeat silmät tuntuivat hetken ajan katsomaan suoraan Inochiin.
"Ymmärrän... herätät siis ihmisten kiinnostuksen taistelemalla täällä ja haluat minun huomaamattomasti tutkivan heidän ajatuksiaan, jotta saamme selville ketkä ovat värvättävissä ja ketkä taas ovat vain ihan tavanomaisia fanipoikia tai tyttöjä?" Inochi kysyi, mihin Tinga ei voinut kuin vastata myöntävästi, sillä arvaus oli osunut kutakuinkin nappiin. Miehen chakrasta Tinga kuitenkin aisti pientä epäröintiä ja arveli ymmärtävänsä syyn. Yamanaka ei ollut suostunut vakoilemaan Tageishin laskuun, joten oli ymmärrettävää, että tämä ei olisi sitä mielissään tehnyt hänellekään.

"Ymmärrän kyllä ellet halua tehdä sitä, sillä vakoiltavat henkilöt ovat kaikesta huolimatta saman kylän jäseniä, liittolaisia. En aio pakottaa sinua tekemään sitä ellet todella halua, mutta pyydän kuitenkin harkitsemaan vielä. Sinun kykysi tutkia ihmisten mieliä, saattaa olla vielä tarpeellinen mikäli haluamme olla varmoja siitä, että kaikki värvätyt todella ovat valmiina pitämään tämän kaiken salassa", Tinga sanoi.

"Hyvä on, minä mietin asiaa", Inochi vastasi, nyökäten samalla hyväksyvästi. Nyt kun oli kuitenkin päästy siihen, että tämä kaikki oli ehdottomasti pidettävä salassa, jotta hänen suunnitelmansa eivät kantautuisi isän korviin, naisen kasvoille laskeutui vakava ilme.
"Ja kuten juuri sanoin, haluan pitää tämän kaiken ehdottomasti salassa, siksi siis ehdotan seuraavaa. Haluaisin tehdä jokaiselle tähän osallistuvalle sinetin, joka estää kertomasta ihan mitä sattuu, ihan kelle sattuu. Joukossamme on erityisesti yksi, joka on tainnut olla vähän liiankin auliisti puhelemassa asioitamme eteenpäin", Tinga sanoi, saaden sanoillaan Erinan tirskahtamaan huvittuneesti.

"Se tarkoittaa varmasti sinua Matsurama. Sanoinhan, että et saisi puhua asioista niin avoimesti", Erina sanoi virnuillen. Kikanbon chakrasta Tinga aisti tämän hieman jopa nolostuvan, tiedostaessaan itsekin virheensä.

"Äh... ole hiljaa riiviö", Matsurama murahti, ristien käsivartensa ja nojautuen hieman taaksepäin.
"Minulle tuo suunnitelma ainakin kelpaa. Keräännymme toivottavasti toisella kertaa hieman rauhallisempaan paikkaan, jotta voit tehdä ne sinettisi? Sitä tuskin kannattaa ruveta tekemään tässä kaikkien katseiden alla", hiljaisena tähän asti kuunnellut Hiro huomautti, mihin Tinga nyökkäsi myöntävästi.

"Tietenkin hoidamme sen asian jossain poissa katseilta. Yritän päästä livahtamaan tavalla tai toisella kunkin luokse vuorollaan. Tosin Inochilta tuskin on ongelma tulla minun puheilleni ihan avoimesti, sillä isä taisi alunperin asettaa sinut nimenomaan vahtimaan minua?" Tinga huomautti. Inochi nyökkäsi myöntävästi, minkä jälkeen kaikkien huomio kiinnittyikin Taikiin, joka nyt puuttui keskusteluun.

"En henkilökohtaisesti pidä siitä, että minuun tehdään sinetti josta en välttämättä pääse ikinä eroon, mutta ymmärrän sen olevan tässä tilanteessa välttämätöntä, joten hyväksyn suunnitelmasi myös, kuten varmaan kaikki muutkin. Mutta mieleeni kohosi kysymys koskien tuota isäsi antamaa tehtävää... Hän varmasti odottaa sinun raportoivan jossain vaiheessa, joten mitä oikein aiot sanoa hänelle?" Taiki kysyi vakavana. Tinga ei ollut ajatellut tuota asiaa turhan tarkasti, mutta arveli kuitenkin omaavansa jonkinlaisen idean. Hän ei ollut varma, kelpaisiko se hänen keräämilleen ihmisille sellaisenaan, mutta siitä voisi aina lähteä kehittämään suunnitelmaa eteenpäin.

"Koska hänellä on tiedossa ainoastaan Matsuraman, Erinan ja sinun nimesi, ajattelin raportoida, että olen saanut suostuteltua teidät luopumaan kapina-aikeista. Lisäksi ajattelin, että voisin anoa luvan perustaa uusi kylän turvallisuudesta vastaava ryhmä, johon teidät kolme voisi värvätä mukaan. Luonnollisesti joudumme sen jälkeen kaikki raportoimaan hänelle ryhmän toiminnasta, mutta hän voi kuitenkin sen jälkeen elää siinä uskossa, että olette tarkasti sekä minun, että hänen valvontansa alla", Tinga ehdotti. Taiki näytti Tingan vastauksen kuultuaan edelleen hieman epäilevältä, mutta Erina kuitenkin vaikutti luottavaiselta kuten Tingakin, Matsuraman puolestaan hykerrellessä itsekseen.

"Tuo voi hyvin onnistuakin. Akaeihein jättämää aukkoa ei ole vieläkään saatu varsinaisesti paikattua, joten se että alkaisit kokoamaan jotain Akaeihein korvaavaa ryhmää, tulisi varmasti tarpeeseen. Etenkin jos otamme vielä koulutettavaksemme akatemiasta valmistuvia nuoria", Matsurama lisäsi oman ehdotuksensa Tingan nopeasti kehittelemään ideaan. Ehdotus kieltämättä vaikutti hyvältä, joten hänen olisi lisättävä se ideaansa, kunhan esittelisi sen isälle.

"Ellei kellään ole parempaa ehdotusta, niin siinä tapauksessa menemme sitten tuolla idealla. Ja jatkossa luulen, että on parempi olla tapaamatta yhtä aikaa tällä tavalla. En tiedä vielä olenko valmis käyttämään kykyjäni värvättävien etsimiseen, mutta voin kuitenkin yhdistää meidät samaan päänsisäiseen keskusteluun aina kun on tarvetta. Tekniikkani ulottuu lähes koko kylään, joten sen ei pitäisi olla ongelma pitemmän matkan päästäkään, kunhan vain aistin kaikkien tarvittavien henkilöiden chakrat", Inochi päätti viisikon puolesta.

"Toivotaan vain, että tuo menee läpi... Mutta jos sallitte, minä painun katsomon puolelle seuraamaan matsia. Kahden mestariehdokkaan matsi luvassa", Taiki jupisi itsekseen, noustessaan lopulta paikaltaan ja erkaantuessaan muusta ryhmästä.
"Katso vain, että esittelet idean isällesi Rikimarun ollessa poissa. Tiedämme varmasti molemmat, kuinka hyvin hän osaa erottaa valheen totuudesta", Inochi muistutti vielä, ennen kuin poistui itsekin Erinan seurassa. Tyytyen vain nyökkäämään, Tinga painoi varoituksen mieleensä. Hän oli varsin tietoinen mestarinsa kyvyistä, sillä olihan tämä havainnut hänen valehtelevan myös Koutein kuolemasta, vaikka hän oli pistänyt parastaan sen valheen suhteen. Jokin merkki hänessä selvästi paljasti vielä hänen valheensa mestarille, pitäisi vain jotenkin keksiä mikä se merkki oli, jotta osaisi varautua siihen tulevaisuudessa.

"Jospa mekin siirtyisimme katsomoon? Luulen, että pystyt sieltä seuraamaan ottelua paremmin... miten ikinä nyt sitten teetkin sen", Matsurama ehdotti lopulta, heidän jäätyään kolmisin Hiron kanssa.
"Ajattelin juuri ehdottaa samaa. Jotenkin en saa noista näytöistä irti samanlaista iloa kuin te kaksi", Tinga hymähti vastaukseksi, samalla kun nousi jaloilleen. Matsuraman johdolla kolmikko pian saikin metsästettyä itselleen paikat läheltä eturiviä.



Raportti

Seuraavat päivät Tinga vietti kiireisenä suureksi osaksi omassa huoneessaan, suunnitellen miten parhaiten toteuttaisi haluamansa kaltaisen sinetin, jolla pitäisi pienen joukkonsa kielet kurissa. Tasaisin väliajoin nainen kuitenkin havahtui työstään sen verran, että käytti hetken aikaa aistiakseen missä Rikimaru oli. Isän henkivartijana, tämä vietti naisen harmiksi suuren osan päivästä isän lähettyvillä, mutta yllättäen iltapäivällä Tinga kuitenkin aisti mestarinsa chakran lähtevän loittonemaan isän omasta, isän varmaankin käskiessä Rikimarua toimittamaan jonkin asian puolestaan. Tätä tilaisuutta Tinga päätti käyttää hyväkseen. Jättäen kesken olevan sinetin suunnittelun sikseen, Tinga lähti suuntaamaan linnakkeen käytävien läpi kohti ylintä kerrosta ja päästyään lopulta toimiston oven eteen, koputti siihen kohteliaasti.

"Sisään", isän ääni kehotti sisäpuolelta ja Tinga uskaltautui avaamaan oven.
"Tulin raportoimaan edistymisestäni. Jos sinulla vain on hetki aikaa", Tinga sanoi astuessaan sisään ja sulkiessaan sitten oven perässään. Isä tuntuikin saman tien valpastuvan kiinnostuneena, haluten kuulla miten tyttären saama tehtävä eteni.
"Hyvä on, kerro toki mitä olet saanut aikaan", Ryuu vastasi, nojautuen samalla kiinnostuneena hieman eteenpäin. Tinga päättikin siis pistää parastaan, kertoessaan keksityn raporttinsa, jonka avulla toivoi saavansa luvan perustaa uusi kylän turvallisuudesta vastaava erikoisyksikkö.
"Olen saanut soluttauduttua niiden mainitsemiesi henkilöiden läheisyyteen. Jos sitä nyt soluttautumiseksi voi sanoa, sillä osoittautui, että heillä ei ole minkäänlaista järjestäytynyttä toimintaa, vaikka jokainen kyllä myönsi olleensa valmis kapinaan jos sitä vain ehdotettaisiin", Tinga ilmoitti, saaden Ryuun kohottamaan hivenen epäuskoisena kulmiaan.
"Tuota minun on vaikea uskoa, mutta jatka toki...", Ryuu huomautti väliin, antaen tyttärensä sitten jatkaa raporttinsa antamista.

"Olen keskustellut heidän kanssaan ja kaikki kolme ovat halukkaita hyvittämään kapinamieliset puheensa... Minun on vaikea uskoa, että nämä kolme olisivat ainoat kapina-ajatuksia hautovat ja luulen tarvitsevani apua muiden tuntemattomien kapinallisten etsimisessä. Tahtoisin siksi pyytää, että saan ottaa edes yhden heistä avukseni tehtävän suorittamisessa", Tinga esitti asiansa, saaden isänsä hiljenemään pitkäksi toviksi mietteliään näköisenä.
"Hmm... Jos otat yhden avuksesi muiden kapinamielisten etsimiseen, niin entä muut kaksi? Miten ajattelit heidän hyvittävän toimintansa?" Ryuu kysyi. Isän äänestä Tinga kykeni helposti arvaamaan, että tämä tarkkaili häntä ja hänen reaktioitaan nyt hyvinkin tiiviisti, kuin etsien mitä tahansa merkkiä, joka paljastaisi tyttären suunnittelevan jotain harkitsematonta.

"Koska Akaeihein tuho jätti kylään melkoisen turvallisuus-aukon, ajattelin, että heidän avullaan voisimme perustaa uuden turvallisuudesta vastaavan ryhmän. Jokainen meistä voisi myös ottaa jonkun valmistuvan geninin tai vaikka kaksikin oppilaaksi ja koulutettavaksi ryhmän jäseneksi. Ellen ole väärin ymmärtänyt, seuraavien geninien pitäisi valmistua akatemiasta ihan lähiaikoina", Tinga esitteli ideansa, antaen isän sitten harkita ehdotusta.

"Enpä tiedä, erikoisyksikkö, jonka perustajat koostuvat kapinallisista, ei minusta vaikuta kovinkaan luotettavalta ryhmältä vastaamaan kylän turvallisuudesta. Vaikka toki myönnän sen, että tarvitsemme jotain Akaeihein tilalle", Ryuu kommentoi epäröiden. Epäröinti kuitenkin paljasti, ettei isä ollut täysin ideaa vastaan, joten Tinga arveli tarvitsevansa vain yhden pikku tönäisyn, saadakseen isän hyväksymään ideansa.

"Ajattelin, että voisin itse toimia ryhmän johtajana ja sekä minä että ryhmän komentajat raportoisivat tehtävänsä suoraan sinulle taikka Rikimarulle tai jollekin kenraaleista. Näin pääsisit valvomaan toimintaa ihan eri tavalla kuin ennen", Tinga tarjosi vaihtoehtoa, jonka toki oli miettinyt jo valmiiksi. Tämä tuntui ratkaisevan isän epäröinnin ja lopulta tämä nyökkäsi hyväksyvästi.

"Hyvä on, saat perustaa ryhmäsi ja näyttää pystytkö todella johtamaan samalla tavalla kuin veljesi. Mutta raportoitte sekä minulle, että Rikimarulle. Ja tämä koskee myös sinua. Seuraavan kerran tulet toimittamaan raporttisi kun Rikimarukin on paikalla", Ryuu päätti lopulta, jättämättä juurikaan neuvotteluvaraa. Tingan teki mieli irvistää, sillä tämä tarkoitti sitä, että hänen olisi seuraavan raportin antamiseen mennessä keksittävä miten Rikimarun oli onnistunut huomata, hänen valehtelevan. Ennen kuin hän saisi kaikki valehtelusta kertovat merkit kadotettua itsestään, ei olisi toivoakaan, että hänen kapinahankkeensa pysyisi salaisuutena kovinkaan pitkään.

"Hyvä on. Jos se sopii, niin tulen sopimaan yksityiskohdista kanssanne myöhemmin. Ryhmän tukikohdan sijainnista ja sellaisesta", Tinga ehdotti. Saatuaan isältä tähän myöntyvän vastauksen, nainen poistui paikalta. Oli aika jättää sinettiasia vielä joksikin aikaa sivuun ja keskittyä omien valehtelijan taitojen kehittämiseen, jotta saisi kaiken tarpeellisen pidettyä salassa isältä ja Rikimarulta.
KuvaKuvaKuvaKuvaKuva
Jinai Tinga
Hp: 170
Ch: 387
Nopeus: 13
Ichiriki Kagero
Hp: 110
Ch: 152
Nopeus: 16
Nakamura Sora
Hp: 100
Ch: 180
Nopeus: 9
Kagouchi Kyashi
Hp: 13
Ch: 18
Nopeus: 1
Nemuri Suiren
Hp: 95
Ch: 124
Nopeus: 11

Palaa sivulle “Linnake”