Tupa (harkka)

Otogakuren itäinen osa on Dante Jinkasain alaisuudessa. Alueella sijaitsee yksi Orochimarun tukikohdista, mutta lukuisat alueella käydyt taistelut ovat kuitenkin saaneet osan maanalaisista käytävistä sortumaan ja tuhoutumaan, joten Dante alaisineen on perustanut tukikohdan maan pinnalle.
Avatar
LordVonKwaak
Tsuchikage
Tsuchikage
Viestit: 783
Liittynyt: 21 Loka 2014, 21:57

Tupa (harkka)

Viesti: # 1175Viesti LordVonKwaak »

Itsekseen hyräilevä Koga käveli verkkaisesti saastaisen rakennuksen käytävillä. Kokonsa puolesta rakennus oli mahdollisesti ollut aikoinaan koulu taikka koulutuskeskus. Ylempi kerros oli kuitenkin tuhoutunut taistelussa taikka tulipalossa ja nyt katto oli slummien tapaan pahvia, pelti levyjä ja puupalkkeja. Lujat betoni- ja tiiliseinätkin omasivat enemmän puu påaikkauksia, kuin vankkaa rakennusmateriaalia. Päästyään oikeaan paikkaan, Sanemoto astui koputtamatta sisään yhteen entisistä luokkahuoneista.
Sisällä oli lähes yhtä lohduton näky kuin käytävillä: ruosteisia kerrossänkyjä kolme kummallakin puolella huonetta, kolmesta ikkunasta kaksi laudoitettu kiinni ja kolmaskin säröillä alakulmasta. Ensi vilkaisulta Kogan silmiin pisti se, että sängyistä vain kahdessa oli patjat. Kuuden hengen huoneessa majaili siis vain kaksi. Toinen merkittävä huomio oli järjestys: tuvassa asuvat nukkuivat mahdollisimman kaukana toisistaan.
"Kuka helvetti sä luulet olevas?" Kogan vierellä, oven lähellä olevalla alasängyllä loikoileva nuori miehenalku katsoi sisääntulijaa estettömän karsastavasti. "Tää on tupa XY ja mä oon Xerxi Yagata. Kerro asias tai varaudu löylytykseen."
Varoen tuhahtamasta ääneen Koga jätti idiootin huomiotta, etsien katseellaan toista asukkia. Siinä kestikin odotettua kauemmin, tämän joutuessa nousta lattialta ensin istumaan ja siitä seisomaan.
"Yoshi Miyasaki, oletan?" Koga hymyili ojentaen kätensä pojalle, jonka normaalisti kalpeat kasvot olivat turvoksissa ja verestävillä mustelmilla. Kun poika ei ensin vastannut ojennukseen, Koga vain naurahti kepeästi ja suoristautui, antaen toiselle tilaa. "Hauska tutustua."
Yoshin piesty ulkomuoto ei saanut Sanemoton ilmettä värähtämään. Tämän hymy kuitenkin syveni, Yagatan ilmestyessä miehen taakse tivaillen milloin mitäkin.
"Wuremoton käskystä minä, Keiji Maeda, olen nyt tämän tuvan johtaja", Koga keskeytti toisen, hymyillen ystävällisesti. Antaen toisen hetken prosessoida asiaa, Sanemoto jatkoi vasta kun toinen oli juuri aloittamassa manaamisensa uudestaan: "Xerxi Yagata vastaavasti saa ylennyksen, ollen nyt tuvan Lahtarit uusin jäsen."
Jouduttuaan selittämään asian kolmasti, Koga sai vihdoinkin Yagatan siirtymään tuvasta. Ensitöikseen Sanemoto nosti kätensä entisen tuvanjohtajan jättämän patjansuuntaan. Käden ympärillä ollut hiekkasuoja mureni, syöksyen parjan kimppuun, repien sen ja kaikki merkit aikaisemmasta oleskelijasta kappaleiksi, nakaten ne puruna ulos ainoan laudoittamattoman ikkunan reiästä.
"Ihan vaan tiedoksi: Xerxi ei saanut ylennystä koska olis muka saanut jotain aikaiseksi." Sanemoton seistessä huoneen keskellä, tämän hiekka pyöri huoneessa kuin pienoisessa myrskyssä, tavaroiden lennellessä mukana. "Wuremoto hyväksyi pyynnön vaihtaa mun ansaitsema paikka alemman tuvanjohtajan kanssa."
Alle minuutissa myrskylaantui kuin ei olisi koskaan paikalla ollutkaan. Sen jäljiltä huone oli kuin vasta siivottu, joskin myös askeettisempi kaikkien rikkinäsiten tavaroiden lennettyä ulos ikkunoista, jotka eivät enää olleet laudoitettuja.
"Mokoma roska saa heittää henkensä omaa tahtia. Tästä lähin kaikki tässä huoneessa työskentelee mun laskuun ja yksin mun laskuun." Kääntyen Yoshin puoleen, Sanemoto hymähti ja lisäsi: "Ja sää, lekuri, voisit vihdoinkin siistiä naamas. En kaipaa näyttelijöitä mun tiimiini."
Toisen toljotettua hetken epäuskoisena, tämä asetti kädet kasvoilleen. Vihreän hehkun poistaessa kaikki epämiellyttävät turvotukset sekä verestyksen, Sanemoto kääntyi katsomaan lasittomista ikkunosita ulos. Hän oli jo kertaalleen aloittanut pohjalta. Silloin häneltä puuttui voima ja kokemus. Nyt häneltä puuttui vain voima. Otettuaan selvää asioita, Yoshi oli ainoa joka oli kiinnittänyt entisen Koga johtajan huomion koko lahossa rakennuksessa. Sadan miehen sijaan Sanemotolla oli enää kaksi, itsensä mukaan lukien. Suunta oli kuitenkin nyt selvä. Pohjustukseen menisi aikaa. Liian nopea toiminta pantaisiin merkille, mikä ei olisi Sanemotolle hyväksi. Varmuuden vuoksi hän käyttikin perinteistä peite nimeään Keiji Maedaa, aikoen hyödyntää pohjustamiseen kulutetun ajan voimistamalla itseään. Tilaisuus paljastaisi kyllä itse itsensä. Sanemoton olisi oltava vain kärsivällinen ja valmistauduttuava: Bishamonten ei antaisi enää kolmatta tilaisuutta, koska toisen oli jo hänelle suonut.
"Ai niin joo: tuvalle pitäis kehitellä joku uus nimi, vai mitä?"
Kagura
Hp: 62
Ch: 297
Nopeus: 21
Kamui
Hp: 50
Ch: 191
Nopeus: 9
Hideyoshi
Hp: 23
Ch: 91
Nopeus: 5
Nejisuke
Hp: 20
Ch: 40
Nopeus: 3
Mugen
Hp: 20
Ch: 48
Nopeus: 3

Palaa sivulle “Itäinen osa”