Ärsyttäjä (A/A)

Tulimaa on yksi suurimmista maista ulottuen miltei joka puolelle mannerta.
Avatar
Piisamirotta
Nibi
Nibi
Viestit: 742
Liittynyt: 09 Touko 2015, 18:22

Ärsyttäjä (A/A)

Viesti: # 2827Viesti Piisamirotta »

Tehira päätti suunnata kohti pohjoista. Hän kulki pitkin metsiä ja saapui lopulta vähemmän metsäisille alueille, jotka olivat silti osa Tulen maata. "Jos maailma tuhoutuu, eikä yhtään ihmistä ole kokemassa sitä, onko maailma silloin tuhoutunut", ajatteli mies ääneen kulkiessaan. Hän kulki jonkin matkaa ja jatkoi: "Jos homot kiihottuvat omasta sukupuolestaan, kiihottuvatko he, jos he näkevät itsensä peilistä?" Tätä pohtiessaan Tehira saapui pienelle leirintäalueelle, jossa oli jo joku. "Päivää", Hyuuga tervehti kohteliaasti. "Onko se päivä, jos jossain on yö?", toinen kysyi ja sai entisen munkin hämilleen. "Tietenkin on. Päivällä on määritelmä: aurinko paistaa", sanoi Hyuuga ja sai toisen virnistämään pahaenteisesti. "Kaikki pitää siis määritellä. Noh. Olenko minä tässä?", toinen kysyi ja sai entisen munkin vieläkin enemmän hämilleen. "Tietenkin olet, koska vaikutat ympäristöösi", vastasi Tehira, joka alkoi ärsyyntymään tähän. Hän oli kohdannut teknisesti itsensä, muttei tajunnut sitä. "Minä voin rakentaa maailman sekunneissa. Voin löytää aarteen milloin vain ja kuinka suuren tahansa. Voin halkaista kovimman aineen maailmassa yhdellä iskulla. Jos sinulla ei ole minua, sinulla tai ympärilläsi olevilla on varmasti hyvin tylsää. Mikä minä olen?, toinen kysyi ja Hyuuga tajusi nyt mistä oli kyse. "Olet mielikuvitus", hän vastasi ja sai toisen nousemaan ylös. "Oikein. Olet arvoiseni vastustaja, olen etsinyt sinua kauan", arvuuttaja sanoi ja Tehira vastasi: "Tuo ei tainnut olla arvoitus." Ärsyttäjä virnisti: "Ei ollut ei" Jonka jälkeen tämä hyökkäsi. Taistelu oli kahden filosofin välillä, joista toinen oli huijari, mutta kumpi?

Vihu:
statsit: 200 yhteensä
Nopeus: 9

Muuta: NpC.n on mentävä tuon ärsyttävän luonteen mukaan, käytettävä arvoituksia. Keksi hyvä taistelutyyli, joka ei kuitenkaan nojaudu genjutsuun kunnolla.
Shimo Kare
Hp: 45
Ch: 120
Nopeus: 7
Hebira
Hp: 50
Ch: 160
Nopeus: 9
Maname
Hp: 24
Ch: 40
Nopeus: 3
Kuva

Palaa sivulle “Muu Tulimaa”